خرید بهترین مارک تلویزیون
نوشته شده توسط : درسا حسینی

اگر به دنبال خرید تلویزیون هستید و به دنبال بهترین مارک های تلویزیون در بازار می باشد ، در ادامه ی این مقاله همراه من باشید تا به بررسی بهترین مارک های تلویزیون در بازار بپردازیم و آن ها را برای خرید بررسی بکینم. امروزه وجود دستگاه تلویزیون در هر خانه ای جزو واجبات است و در هر خانه ای امروزه می شود دستگاه تلویزیون را پیدا کرد. در اادامه ی این مقالعه همراه من باشید تا به بررسی بهترین مدل های تلویزیون بپردازیم و آن ها را برای خرید بررسی بکنیم. در ادامه به بررسی مدل هایی می پردازیم که توانسته اند نظر بسیاری از خریداران را به خودشان جلب بکنند و به صدر لیست پرفروش ترین تلویزیون های موجود در بازار تبدیل بشوند. از دسته تلویزیون هایی که در ادامه قصد داریم به بررسی آن بپردازیم می شود به تلویزیون های ایکس ویژن ، ساموسنگ ، ال جی و.. اشاره کرد. با من باشید 

 

بررسی بهترین مارک های تی وی برای خرید

 

بهترین مارک تلویزیون ال ای دی – بررسی برند تی سی ال

آیا نام TCL را شنیده‌اید؟ بدون شک این نام برایتان آشناست، با تولید حدود ۱۰٪ از سهم بازار جهانی تلویزیون، این تولید کننده لوازم الکترونیکی چینی در چند سال گذشته به خانه‌های ما هجوم آورده و عنوان بهترین برند چینی تلویزیون را از آن خود کرده است و از نظر مقیاس پشت سر سامسونگ و ال جی قرار دارد. این برند با نمایندگی شرکت مادیران با قیمت بسیار خوب در بازار ایران به فروش می‌رسد و رتبه‌ی دوم محبوبیت را در آمریکا دارد. 

تلویزیون‌های تی سی ال بیشتر گزینه‌های اقتصادی هستند که از ویژگی‌های خوبی بهره می‌برند، اما نباید انتظار زیادی از آنها داشت. کیفیت و پردازش تصویر برای محصولاتی با چنین برچسب قیمتی رضایت بخش است.

بیشترین تلویزیون‌های TCL برای استفاده خانگی خود بازار چین طراحی می‌شوند ، اما مدل‌های سری ۵ و ۶ آن از بهترین مواردی است که می‌توانید با صرف هزینه مقرون به صرفه تهیه کنید، به خصوص که به پلتفورم هوشمند Roku مجهز شده‌اند. لازم به ذکرست در سال ۲۰۲۱ شاهد عرضه‌ی ارزان‌ترین تلویزیون ۸K ساخته شده نیز هستیم.

تلویزیون های ال جی

در جواب این سوال که کدام برند تلویزیون بهتر است می‌توانیم از ال‌جی نام ببریم. از اولین تولید کننده های نمایشگر OLED ال جی بود که توانست انقلاب بزرگی در صنعت تصویر سازی به وجود آورد، این تکنولوژی باعث می شود پیکسل ها به صورت خودکار خاموش و روشن شوند و عمق رنگ مشکی خالصی را به نمایش بگذارد. اما تلویزیون های LCD و LED که توسط ال جی ساخته می شوند زاویه دید وسیع تری دارند و نور بیشتری تولید می کنند، اما کنتراست آن ها پایینتر از OLED است.
خرید تلویزیون LG بهترین انتخاب برای کسانی هستند که با تلویزیون خود زیاد ورزش تماشا می کنند و یا گیمر هستند. تفکیک رنگ عالی پنل های OLED باعث می شود رنگ ها را به صورت واعی با کنتراست بالا ببینید و تاخیر کم ورودی های HDMI 2.1 باعث می شود این تلویزیون ها برای کسانی که بازی های ویدئویی با ایکس باکس و PS5 انجام می دهند انتخاب عالی ای باشد.

 

بررسی برند ایکس ویژن

یکی از برندهای خصوصی فعال در زمینه تولید تلویزیون برند ایکس ویژن است که فعالیت خود را تحت نظر شرکت مادیران در ایران آغاز کرده است. تلویزیون‌های ایکس ویژن خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر ارائه می‌دهند، بنابراین پس از خرید این تلویزیون‌ها خیالتان کاملاً راحت باشد.

اگر کمی به عقب برگردیم متوجه می شویم که در ابتدا ایکس ویژن وظیفه‌ی مونتاژ و گارانتی مانیتورهای ال جی را بر عهده داشت، اما بعدها گام در عرصه‌ی تولید تلویزیون گذاشت و کار خود را با تولید تلویزیون کوچک آغاز کرد، اما رفته رفته تلویزیون‌های جدیدی با برخورداری از تکنولوژی روز دنیا راهی بازار می‌کند.

کاربری آسان، کیفیت تصویر مناسب با قیمت، پردازش سریع، کیفیت صوتی خوب و برچسب قیمتی مقرون به صرفه از جمله مزایای خرید تلویزیون ایکس ویژن است. این حقیقت بر کسی پوشیده نیست که برندی نظیر ایکس ویژن نمی‌تواند با برندهای نظیر ال جی، سامسونگ، سونی و … رقابت کند، اما نسبت به همتایان مشخصات بسیار خوبی دارد که آن را در فهرست بهترین مارک تلویزیون داخلی قرار داده است.

 

تلویزیون های سونی

همانطور که می دانید، سونی از گذشته تا کنون در صنعت صوت و تصویر بسیار موفق بوده و توانسته جای پای خود را در این بازار محکم کند؛ تلویزیون های سونی بیشترین کیفیت تصویر را در بین تلویزیون های بازار دارند و از کیفیت ساخت بسیار خوبی بالاتر از تمام برندها قرار گرفته اند.
تلویزیون های سونی در زمینه هوشمند بودن هم عملکرد بسیار خوبی دارند و از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می کنند، به این ترتیب می توانید از فروشگاه گوگل پلی برنامه های مورد نظرتان را دانلود کنید و لذت ببرید. همچنین تصویر تلویزیون های سونی بسیار سریع و بدون تاخیر است که برای گیمرها ویژگی بسیار بزرگی است. همچنین می تواند محتوای با کیفیت پایین را به صورت خودکار ارتقا دهد و با کیفیت بیشتری پخش کند، شاید به همین دلایل است که تلویزین های سونی قیمت بالاتری نسبت به ال جی و سامسونگ دارند.

 




:: برچسب‌ها: خرید بهترین مارک تلویزیون ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: